Vart tar tiden vägen?


Idag ska vi till Linda, Bische och Milton och hälsa på, var ett tag sen jag träffade dom nu, men det förstår man ju :)
Efter vi varit där ska vi till pappa och fira honom, han fyllde ju år förra lördagen, antingen ska vi bjuda han på middag eller så köper vi något, jag har inte bestämt mig än, men det lutar åt det första iallafall, får väl se vad pappa säger.

Imorgon ska jag ha en städ och tvättdag då Daniel jobbar, ser ut som, nee jag vet inte vad här, det lär ju ta hela dagen å städa.
Vi har bytt handtag i köket också, från dom där i trä till krom, väldigt snyggt, och ännu snyggare blir det när det är städat haha.

Nu ska jag väcka min älskling sen ska vi äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback