Semester


Har haft en underbar semester med min älskling, kom hem i måndags.

Jag är ledig fram till 20:e juli, men hoppas att det blir något jobb innan, för annars blir det inte många jobbtimmar denna månad, men det är inte det största jag oroar mig över nu, utan det är när jag får veta om jag kommer in.
Dom håller på med urval 1 nu, och förhoppningsvis får jag veta nästa vecka, tänker på det hela tiden, är så nervös, VILL så gärna komma in.

Nu ska jag snart göra mig iordning, ska åka till Daniels stuga, där vi spenderar dagarna, Daniel och hans pappa håller på med altanen och jag läser, Berättelse om herr Roos med Håkan Nesser. Har bestämt att jag bara får läsa boken då vi är i stugan, för att jag ska ha något att göra där :)
Efter vi har varit i stugan ska vi till mamma och äta middag.



Har lagt upp en del bilder på min bilddagbok från semestern, så ni kan gå in där och kolla om ni vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback