Strömavbrott


Idag blev det strömavbrott i större delar av Östersund, bland annat på mitt jobb, det var skönt, höll väl i sig i ungefär 30 minuter. Hade gärna fått varit längre.
När jag kom hem märkte jag att vi inte hade något varmvatten, och jag frös jättemycket då ja kom in, för de e ungeäfr -20 grader här idag. Så iallafall då tänkte jag värma händerna under kranen med varmt vatten, men det var ju inte så lyckat då det bara kom kallt vatten.
Ringde till felanmälan och fick då veta att det hade med strömavbrottet att göra.


Har även anmält mig till högskoleprovet, det är den 28e mars.
Väldigt lång och tråkig dag har det här varit, ska snart gå och lägga mig, håller på att somna nu då jag sitter här.
Har även sett det andra avsnittet av one tree hill som jag laddade ner, bara vänta tills måndag när nästa kommer, så spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback