Sommar & vårkläder


Ska snart hoppa in i duschen, göra mig iordning och åka in till stan.
Dom ringde från jobbet och frågade om ja kunde jobba 16,20 - 22,20. Ja det kan jag ju inte tacka nej till.


Jag har hittat så mycket kläder och skor som jag vill köpa, det finns så mycket fint till sommaren.
Det jag måste köpa är iallafall en ny skinnjacka, har en brun nu, som nästan har gjort sitt, den håller väl ett tag till, men vill ha en svart också, dom har både billiga och snygga på h&m.
Pumps, i olika färger,  bland annat dom här tänkte jag skulle bli mina, då det kommer in i rätt storlek på nelly.se
 
Ett par nya jeans tänkte jag köpa, har hittat ett par från cheap monday, finns ju en butik här i stan som säljer dom jeansen, ska gå in och kika där närmare sommaren. Bilden är från zoovillage.se



Och min älsklingsväska som jag är kär i skulle inte sitta helt fel i sommar.



Har hittat massa fina toppar, klänningar och så också. Funderar på att någon gång i sommar gå och solduscha mig, så man kanske kan få va lite brun, det är ju så fint.
Jag får ju inte sola, så kanske ska köpa någon bra brunutansol produkt också.

Kommentarer
Postat av: Erica

Fin väska! :)

2009-01-26 @ 20:39:57
URL: http://ericaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback