Längesen

Nu var det längesen jag gjorde någon sånhär lista.
Snodde den från Kickans blogg.

Namn: Mikaela
Födelsedag: 7 mars
Smeknamn: Ingenting, eller vissa kallar mig Mickan, men jag gillar det inte.
Ögonfärg: Blågrå
Hårfärg: Rödhårig, just nu med slingor i.
Längd: 167 cm
Högerhänt/vänsterhänt:  Höger
Stjärntecken: Fiskarna
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: Ja
Dålig vana: Hmm...Jag sitter alldeles för mycket vid datorn.

FAVORIT
Färg: Blå,röd,svart
Sport: Ingen
Godis: Choooklad :)
Affär: Det finns flera, men om jag måste välja så blir det nog hm.
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Jajemen, jag är det nu
Rymt hemifrån: Japp
Sovit utomhus: Ja, åhh minnen :)
Spytt i skolan: Nee
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Ja det är nog flera saker
Varit på scen: Ja, jag va med i kören när jag gick i 6an tror jag.
Retats: Ja

DU
Svär: För ofta :P
Sjunger bra: Nee
Duschar dagligen: Yes 
Vill gifta dig: Jajemen
Kommer överens med dina föräldrar:  Ja
Sover med gosedjur: Nej

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Mc donalds 
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film:  TV
Adidas/Nike: Båda?
Kakor/paj: Kakor

KAN DU
Gå ner i splitt: Nej
Skriva med båda händerna: Ja,  fast det blir ju snyggare när jag skriver med höger såklart. 
Blåsa en bubbla: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja 
Nudda näsan med tungan: Nee 

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Daniel
Du pratade i telefon med: Pappa 
Du kramade: Daniel
Du skällde på: Daniel
Du sportade med: Jag sportar inte :P 

SENAST DU

Skrattade: Igår fick jag världens skrattanfall, men skrattade säkert åt något idag också.
Grät: För någon dag sen
Filmen du såg: 2 fast 2 furiuos
Var är du? Hemma
Vad ser man utanför ditt fönster: Lite snö, lite träd, och ett hus 
Lyssnar du på musik nu: Nee, bara på tvn
Vad har du på dig: Mjukisbyxor (hello kitty :) och linne
Vad är det på din musmatta: Jag har ingen musmatta eftersom jag har en bärbar dator.

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest: Hatar ingen 
Vad borde man uppfinna: Vet inte
Är du ett hälsofreak? Ne
Värsta vädret: Storm


Nu ska jag sova, imorgon väntar en lång jobbdag.
Godnatt och sovgott.


Kommentarer
Postat av: Tobias

ja det hoppas jag med :D

2009-01-12 @ 23:24:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback