Jobbiga drömmar


Usch vilken jobbig dröm jag har haft inatt, jag kommer ihåg exakt allting så det sitter fortfarande kvar i huvudet. Jättejobbigt. Jag är sjukt trött också, men det blir nog bättre när jag kommer ut  i luften.

Nu ska jag iväg och jobba 9-11,40 sen ska jag träna, idag blir det styrketräning i gymmet.
Efter det ska jag till lärcentrum och fylla i ansökan och lämna papper så jag kan börja plugga någon gång. Vill verkligen göra klart allt nu, så jag kan komma in på högskola/universitet.
Sitter just nu och tänker på 2 program jag vill läsa, ska söka båda så får vi se.

Då jag kommer hem igen så måste jag fixa min klädhög på golvet i sovrummet, Daniel är lite sur på mig över det. Men för att gottgöra det tänkte jag laga middag tills han kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback