Fredagkväll


Sitter med fötterna i ett skönt fotbad och läser bloggar, älsklingen sitter och fixar med lite papper.
Idag har jag jobbat, 8,20-12,20. Sen gick jag på stan och kollade efter skor men hittade inga, just då jag skulle hoppa på bussen hem, ja jag skrev ju att jag skulle ta de lugnt och kolla på film, ja så blev det inte. Sandra ringde och sa att jag skulle stanna kvar på stan.
Så jag gick upp till henne och mötte henne, sen gick vi ner på stan.
Köpte en jättefin svart pennkjol, och en fotfil.

Imorgon blir det party, och tänkte ha kjolen då, får se vad jag har upptill, någonting kan man väl kanske rota fram i garderoben?

Imorgon ska vi också åka iväg på jysk och bonus möbler för dom har startat sin rea. Ska iväg och köpa pärmar och fixa med alla papper, räkningar och sånt, för just nu är det kaos i en låda. Men det ska det bli ändring på.




Lindsay Lohan är den snyggaste tjejen i hela världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback