Dusch


Har nyss duschat, tycker inte om att sova med blött hår egentligen, men om jag duschar på kvällen får jag sova lite längre imorgon bitti. Tänkte kanske göra en fläta i håret så de blir lite lockigt, får se om jag orkar.
Åkte ner på stan idag vid 9 tiden, skulle på..."möte", efter jag var klar där så ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba 12-20, självklart sa jag ja, och imorgon blir det 9,50 - 18,30.



Köpte nya stövlar idag, hittade jättefina på din sko, det var äkta läder också, inte syntet.
Då håller dom oftast längre, om man är duktig på att behandla dom, och det tänkte jag väl göra.
Fick pengar av min jättesnälla mamma till det och till en kalender, hittade dock ingen som jag ville ha, kollade bara på ett ställe, ska kika på lördag också.
Det ska vara en stor, och där det är en hel sida för en dag, så man kan skriva lite dagbok också.


Kommentarer
Postat av: Roxanna

okej I see.. men då är det ju inte mkt du kan göra åt saken.. är ju inte ditt fel att du inte gillar vatten :) Då får man hitta en annan typ av tränin man gillar helt enkelt =)

2009-01-08 @ 23:10:08
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Madde

jo jag ska försöka bli bättre på att ta bilder och lägga upp någon i varje inlägg..

2009-01-09 @ 06:49:14
URL: http://vulnerable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback