Verklighet


Har precis bokat hotell i slutet av april i Sthlm, jag och min älskling ska ner över helgen, ska bli mysigt.
Skönt att ha något att se framemot, det känns som att dagarna går fortare då, och att allt går lättare även fast det är länge kvar.

Det blev bedtime stories som jag och Angelica kollade på iallafall, jättebra film, tycker att ni ska se den om ni inte gjort det, och en annan film som jag vill och ska se är en shopaholics bekännelser.
Ikväll så gjorde vi jättegod mat, och kollade på melodifestivalen, tyckte star pilots var jättebra, synd att dom inte gick direkt till finalen.
Imorgon ska jag jobba och sen är vi bjuden på middag hos Linda och Bische.



Är det någon som vet hur man gör om man bara vill ha lösenord på ett inlägg?
Om det är någon som vet kan ni väl vara snäll och säga hur man gör..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback