Glad


Dagen har varit väldigt uppochner för mig, men just nu är jag glad.
Efter jobbet gick jag ju till teliabutiken och skulle fixa nytt sim-kort, men dom hade även mobilen inne som jag skulle köpa där, så jag köpte den, nokia 5800 xpress music. Är jättenöjd.

På torsdag bär det av till min favoritstad Sthlm.
Sthlm i mitt hjärta
Ja så kommer det alltid att vara, hoppas på många fler resor dit ner under årets gång, bland annat i slutet av april med min älskling.
För gissa vad. Jag ska inte till Sthlm med Daniel, nej nej, utan med några tjejkompisar.
Är inte behov av någon speciell shopping, men det ska bli så kul att åka ner, framförallt skönt
Ska bli så kul att träffa Linda, var verkligen evigheter sen, och Tonnie, såklart ;D

  
2007

   
2006
Ska lägga upp mer bilder då jag kan sitta vid Daniels dator, för han har dom flesta bilderna där-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback