Trött i ögonen


Idag är jag trött, hade ställt klockan på 7 imorse för då skulle jag upp och tvätta, men de e väl bra å kliva upp i tid någon gång ibland också, även fast man inte ska jobba.

Ska ner på stan om ett tag, kan inte bestämma mig om jag ska ha en klänning jag har här hemma och bara köpa lite smycken tills nyår eller köpa en ny klänning, ska gå runt och kika lite. Ska även träffa Isabelle och fika som jag inte träffat på jättelänge, för hon är bosatt i Norge och är här över julen, men jag hoppas hon flyttar tillbaka snart :)
Ska ner på skopunkten och köpa mig dom där vinterskorna jag hittade för några dagar sen, jag hade ju kunnat köpt dom då, men då hade jag leggings och jag måste se hur dom ser ut med jeans också haha.

Ikväll ska jag spela bingolotto, så håll tummarna att jag vinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback