Naglar!


Idag ska jag äntligen fixa mina naglar :)
Dom ska inte vara så långa, lagom sådär, så de ser fint ut.

Men innan jag ska dit så ska jag plugga lite, klev nyss upp, ska koka kaffe och duscha sen ska jag sätta igång, läsa och skriva om ryggmärgsnerverna.
Igår kväll så var Daniel på sin hobbykväll då pluggade jag och tvättade hela kvällen, känner mig duktig som äntligen sätter igång, men det går ju bra då man väl sätter sig där.
Och ska jag unna mig att fixa naglarna, ja då måste jag ju plugga också.

Ska lägga in lite bilder från min telefon sen, kanske passar på å ta på naglarna då också, så får ni se.



Kommentarer
Postat av: sara

vart ska du göra dom?? allt bra annars??

2009-12-04 @ 17:39:48
Postat av: boris

besök/kommentera bloggen!



www.boriiisjeliiic.blogg.se

hjälp till att rösta på den bästa idolen!

2009-12-04 @ 18:09:10
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback