Kom å tänka på en sak


Det är ungefär exakt 2 år och 2 dagar sen jag flyttade från Sthlm, tiden har gått så fort...
Klart jag saknar Stockholm, det är ju alltid Stockholm liksom, men jag och älskling har ju varit ner så många gånger, och det bästa är att vara där med honom.
Jag är så glad att jag träffade Daniel, han är det bäst som hänt mig, vad skulle jag göra utan honom?
Och hur står han ut med mig?? Ja det vet jag inte!!

Om jag inte träffat Daniel då hade jag bott kvar där nere och jag kan nästan lova att jag inte pluggat upp mina betyg och börjat plugga till sjuksköterska. Då hade jag säkert jobbat kvar på hemtjänsten där.
Men det var väl ödet, det skulle bli såhär, och jag är så glad för mitt liv, även fast jag kanske klagar för mycket ibland...

Jag har nog lite bilder jag ska lägga upp här, men dom e på Daniels dator, så kanske ikväll...eller imorgon.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag undrar också hur Daniel står ut med dig ibland, haha ;) Nej då bara skämtar.

Du kan väl komma över på en kaffe imorgon.

2009-12-16 @ 20:19:04
URL: http://jagochmina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback