Julafton


Har haft en jättebra juhelg, på julafton jobbade jag några timmar, sen åkte jag ju till farmor, åt god mat och hade trevligt, på eftermiddagen åkte jag till Daniel och hans föräldrar, åt ännu mer mat och öppnade massa julklappar, fick bara massa bra grejjer :) Av Daniel fick jag nya berlocker till mitt armband, pengar till vinterskor och ett nattlinne.
Igår jobbade jag några timmar igen och sen åkte jag och Daniel till pappa och firade lite jul med honom, och på kvällen blev det utgång på G3, hade hur roligt som helst, tack för den kvällen :D

Idag har vi inte gjort nånting, så skönt, ska snart spela lite kort med min älskling, 500, har lärt mig ett nytt kortspel, plump, men man måste vara fler än 2 för att spela det.

Tänkte att jag skulle jobba på hemtjänsten marielund i sommar, men jag ska försökaa få mig ett annat jobb, kanske nya äldreboendet här i torvalla? För jag är så less på dom som jobbar på marielunds hemtjänst, har ingen lust att jobba med dom längre, men får jag inget annat så står jag väl ut 2-3 månader iallafall...

Imorgon ska vi ut och leta nya vinterskor till mig, + att vi ska kolla på en ödla, jag vill ha en sån...


Kommentarer
Postat av: Tina

Plump är skikul! det har vi spelat mkt nu i jul:D

2009-12-27 @ 14:53:13
Postat av: Marielund

Lycka till med att hitta ett nytt jobb!



/Marielund

2010-01-12 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback