Frukost & Plugg


Vaknade för en liten stund sen, nu sitter jag invirrad i en filt och läser bloggar och kollar på nyhetsmorgon.
Men det ska jag inte göra hela dagen, ska snart äta lite frukost och sen ska jag börja kolla på en webföreläsning - reproduktion, sen ska jag fortsätta plugga, kolla av i målbeskrivningen vad jag gjort och inte, bara pricka av - punkt för punkt.

Men först var det frukost, ja! :)


Har förresten köpt en julklapp till mig själv också, och om jag ska förtjäna den så måste jag plugga, mycket!
Egentligen vill jag bara gå på stan och köpa julklappar till allihopa, kanske åker ner i eftermiddag, alla affärer har ju öppet längre nu då det är så nära julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback