2009 lista


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jajemen :)
4. Dog någon som stod dig nära? Ja tyvärr
5. Vilka länder besökte du? Var bara hemma i Sverige
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?  Inget jag kommer på just nu
7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid minnas? När jag och min älskling va på semester kanske, de va underbart
8. Vad var din största framgång 2009?  Att jag kom in på sjuksköterskeprogrammet, vet inte om det är en framgång, men de va stort för mig iallafall
9. Största misstaget? Vet inte!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja....
11. Bästa köpet? Några skor kanske :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bussresor kanske??  
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Vet inte
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag, eller samma kanske
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit så orolig...
18. Blev du kär i år? Jag va kär innan 2009 och det har hållt i sig.
19. Favoritprogram på TV? Greys anatomy, Desperates houswives
20. Bästa boken du läste i år? Sommardöden
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja
22. Något du önskade dig men inte fick? Ja, men inte när jag fyllde år, utan nu i julklapp.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Några kompisar kom hit och vi åt middag
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag kommit in på skolan här iställer för i Övik.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggings? Haha nee jag vet inte...
26. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj och min älskling
27. Vilken kändis var du mest sugen på? ?
28. Vem saknade du? Några vänner om man varit ifrån dom länge, eller Daniel om jag varit från han länge
29. De bästa nya människorna du träffade? Har träffat några bra människor i Övik :) Finns väl några man fått bättre kontakt med.
30. Planer för 2010? Plugga mer!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad glad jag blir att höra det, vännen! Jag är så glad att jag träffat dig!

Ja, visst är bebisen söt? Helt underbar!

2009-12-31 @ 11:46:59
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback