Sista dagen!


Sista dagen på jobbet är avklarad, och det är hu skönt som helst.
Igår bjöd jag på morotskaka och det uppskattades verkligen, synd att alla inte hann smaka bara, men jag får väl komma och hälsa på och ta med mig lite till :)

Har fått hem lite kataloger med hus och sånt, har kollat på anebyhus och dom har ett sluttningshus som är hur fint som helst, och ett vanligt, med övervåning där man kan se rakt ner, svårt å förklara, hittade ett till också, men det verkade lite svårmöblerat så det hoppar vi över.
Är ju ett par år kvar tills vi ska skaffa hus, men man måste ju börja någonstans.


Imorgon ska vi på stan och shoppa lite, sen till pappa och äta middag och dricka lite gott, sen ska vi ut med några kompisar, kommer bli en bra dag och kväll.
Igår var jag och Amela ut en sväng, hon åker till Umeå imorgon, men vi ses snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback