Brev


Jag är ute efter en stor snygg väska, brun eller svart, har letat men hittar ingen som jag vill ha, hittade en på accents hemsida, men då fanns den såklart inte i butik.
Är lite less på den jag har, men jag får fortsätta leta, är det någon som har tips så får ni gärna höra av er :)

 
Igår kväll satte jag mig ner och skrev ett brev till min mormor i nybro, som jag inte har pratat med på flera år, till största del är det ju mitt fel, så jag hoppas jag får svar tillbaka från henne.

Har även skickat efter min första bok som jag måste ha till skolan 485 kr fick jag betala, tycker det är sjukt dyrt, fast ganska lite egentligen då den andra boken jag ska ha kostar nästan 700 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback