Tidsfördriv

Tog en lista från Jessica, hoppas det inte gör någonting =P

10 saker om mig.

1. Är du singel? Nej

2. Är du lycklig? Ja

3. Är du uttråkad? Ja för nu är Greys slut.

4. Är du ledsen?  Nej

5. Är du italienare? Nej

6. Är du gravid? Nej

7. Är du full? Nej

8. Är du en cooling?  Självklart

9. Är du från Irland? Nej

10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej


8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja

2. Har du nånsin blivit sårad? Ja

3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja, men de va längesen, sist jag sov utan Daniel tror jag, för då tänkte jag på Daniel såklart.

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja

5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja de e klart

6. Har du haft en hemlig beundrare? Inte vad jag vet

7. Är du kär? Ja

8. Vill du gifta dig i framtiden? Jaa :)


10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek

2. Hår eller ögon? Ögon

3. Katt eller hund? Hund

4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Få bästa vänner

5. TV eller Internet? Internet

6. Coca-cola eller Pepsi? Cola

7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?  Romantisk hemmakväll

8. Pengar eller lycka? Lycka

9. Dag eller natt? Dag

10. MSN eller mobil? Mobil



10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej

2. Brutit ett ben? Nej

3. Gjort nåt du ångrar? Ja 

4. Hoppat Bungee Jump? Neej, aldrig :P

5. Ljugit för någon du tycker om? Ja

6. Ätit en hel tårta? Nej

7. Gjort bort dig offentligt? Ja det har jag säkert

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja

9. Gråtit när ett husdjur dog? Nej

10. Velat försvinna? Ja



13 Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde? Daniel

2. Telefonsamtalet du fick? Radiotjänst ringde och frågade om jag hade en tv, men det står ju på Daniel så det va lugnt :)

3. Personen du va med? Daniel, om inte det räknas så var det Madde

4. Roligaste grejen som hänt?
Hmm, vet inte? Att vi ska till Sthlm på fredag hihi

5. Personen du sms:ade? Daniel

6. Du va i en bil med? Daniel

7. Gick på bio med? Daniel, Björn och Kimberly

8. Var och shoppade med? Senast jag shoppade var jag nog med mig själv. Senast jag var på stan var med Linda och Sara tror jag.

9. Du kysste?  Daniel

10. Du skrev till på myspace? Jag har myspace, men är aldrig inne

11. Du kommenterade? Sofias såndär grejj på facebook :P

12. Du tillbringade natten med? Daniel

13. Du kramade? Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback