Sommar sommar sommar


Jaa det känns som sommar ute iallafall, hur skönt som helst.
Har bakat äppelmuffins nyss, som svällde över i formarna, men goda var dom iallafall :) Tänkte ta med till jobbet ikväll, men skippar det nu då dom blev sådär.

Ska alldeles snart hoppa in i duschen och sen ska jag cykla iväg till jobbet.
Är ledig imorgon och på fredag, hur skönt som helst, imorgon skulle det också bli fint väder.
På dagen ska jag iväg och träna, och efter det ska jag solduscha, så jag blir brun och fin, sen blir det stan och kolla på något att ha på mig på kvällen.

Hade det underbart i Sthlm iallafall, underbart väder. Har tagit jättemycket bilder, ska väl lägga upp några här, men inte just nu.




Var nere vid Nacka strand på lördag kvällen och tog fina bilder vid vattnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback