Slut

Då var helgen slut, eller ja det va ju igår egentligen men jaa.
Helgen är slut och veckans första dag likaså.

Har haft en helt ok helg i Sthlm, synd att vi inte hann träffa Tonnie bara, och att jag inte hann gå i alla affärer som jag ville. Men fick med mej ett par jeans hem iallafall. Måste leta några stövlar här hemma bara, och lite annat.
Vi har varit så duktiga att tappat bort nyckeln till förrådet där jag har en lite varmare jacka som kan vara bra å ha nu då man ska cykla på morgonen då det är typ 4 grader kallt ute.
Så imorse fick jag faktiskt ta älsklingens bil till jobbet eftersom han var sjuk idag, och imorron :)


Fullt upp hela veckan, då går veckan fort och snart är det helg, då måste jag få sova ut. Ska väl jobba i helgen också, söndag natt kanske? Får se.

Jag tycker inte om mitt jobb...Men jag står ut, jaa det måste man göra. Jag ska vara glad att jag har ett jobb som jag kan vara så flexibel i, att jag både kan tjäna pengar och gå i skolan.

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag nog sova.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag jobbar med streaming. Film på nätet alltså. Då händer det att man kommer fram till en kändis eller två:) Kram

2008-09-01 @ 22:53:01
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback