Nytt jobb?


Imorgon ska jag söka ett nytt jobb, dom behöver folk, så jag hoppas på det bästa.
Idag sov vi väldigt länge till 13,30.
Det behövdes men nu är jag lite seg i huvvet, somnade vid halv 2 inatt också.

Har köpt nya stolar till köket också, ska bara klä om dom, för färgen på dynorna var inte så fina.
Det blir mörkbrunt, åsså ska vi ju tapetsera om mörkbrunt också.
Tänkte ju göra om i vardagsrummet också, ställa 2 soffor mittemot varandra, tänkte först köpa 2 nya.
Men sen så har Lindas mamma en likadan som våran bara stående så vi ska fråga om vi får köpa den. Skulle vara perfekt, åsså har vi hittat ett nytt vardagsrumsbord.

Det är kul å göra om, jag köpte en blomma och lite stenar å sånt å pysslade med igår. :)
Ska göra fler sånna, jättefint.

Nee nu ska jag kanske hoppa i lite kläder och iväg å göra lite nytta.
Vill äta sushi idag, hoppas på det.
Vet inte vad som är med mej, men är sugen på det hela tiden, sushi och choklad haha.


Kommentarer
Postat av: Minna

Jag va sjukt sugen på sushi igår, men det blev annan kina mat istället =)

Vart har du sölt jobb? Trivs du inte på 118100?

Jag kan lära dig virka förresten, det är skit lätt! Kram

2008-09-07 @ 21:46:05
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Roxanna

hehe har du? :D

jag får alltid perioder där jag gillar en speciell maträtt eller godsak sen äter jag mig trött på den och byter! haha

2008-09-07 @ 22:24:22
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: kickan

Men vad bra mikaela! då kan du och jag sjunga nån dag:P

2008-09-07 @ 22:29:28
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback