Jag vill!


Vill man något riktigt riktigt mycket då är man beredd att kämpa så hårt som det behövs, och det är 2 saker som jag verkligen vill, som jag måste bli bättre.
Det första är skolan, och det andra, ja det är en annan sak. Men som sagt jag är beredd att kämpa.


Igår fick jag något ryck, gick på stan och hade inget å göra, så jag gick in till frisören där jag brukar klippa mej och frågade om dom hade någon drop in tid, och det hade dom, så jag satte mej där då.
Blev av med en hel del hår, men det behövdes, allt slitet, det känns så skönt nu.
Lite ovant såklart, men ser så mycket fräschare ut.

Nu måste jag springa till bussen.
Skola idag, är ledig 2 dagar från jobbet, så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback