Hur lyckas jag?

Hade nästan inga batterier i min mobil igår kväll, så letade jag efter min laddare som jag trodde jag hade i min väska.
Men neej där var den inte, letade överallt. Tillslut så ringde jag Tonnie, och ja självklart låg den där på hans köksbord.
Blir så less på mej själv att jag ska glömma saker hela tiden.

Har iallafall varit på elgiganten nu och köpt en ny, var bara på skolan en snabb sväng.
Visade läraren mitt arbete och hon tyckte det såg jättebra ut, skulle kolla igenom det till nästa vecka och kolla om det var något jag behöver komplettera.
Ska göra ett till arbete nu om big bang och hur livet kom till å så, har en hel massa å läsa.

Träffade pappa på väg till skolan också, han frågade om vi ville ha sushi så jag kanske ska ringa och säga ja?
Sushi är ju faktiskt ganska gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback