Fort


Helgerna går så fort, fast det känns skönt att jag fick sovmorgon idag också, det behövdes. Skulle kunna sova hela dagen.
Ska snart packa min väska och ge mej iväg utåt.
Måste kolla om tygaffären på stan har öppet så jag kan köpa tyg så vi kan klä om stolarna.

Tapetserade om köket i lördags och det är så snyggt, kan stå där inne och kolla bara för att det är så snyggt :)
Det som fattas är en tavla på väggen, nya handtag till luckorna, nytt köksbord.
Fast man får ju ta en sak i sänder såklart.
Först och främst blir de ju å klä om stolarna.

Kommentarer
Postat av: Roxanna

okej :/

ja men ellehhur! det är inte ens jobbigt att tvätta av sminket men ändå lämnar jag kvar det i ansiktet alldeles för ofta! haha så dumt! Men är man trött så är man ;P

Kram!

2008-09-22 @ 21:51:03
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback