Duktig


Känner mej lite duktig idag, vet inte varför riktigt men gör det bara.

Hade engelska idag, fick veta att vi inte kommer ha engelska på 2 veckor för läraren ska  vara borta, men vi har fått lite uppgifter som vi ska jobba på tills dess,och jag har bestämt mej att dom här torsdagarna ska jag sätta mej på bilbioteket och plugga.  Bland annat ska jag läsa en bok, som jag skulle börja med förra veckan, men har inte öppnat den än...Skäms på mej, det är ju inte duktigt.

Åsså ska jag har jag fått ett häfte med lite frågor, å sen ska jag även börja med ett litet arbete vi ska göra.
Vi ska skriva om ett annat engelsktalande land, funderar på Jamaica. Jämföra hur personerna lever där och hur dom lever här, får se hur det går.

Var på Bodystep idag, har inte varit på step på, ja jag vet inte när.
Mycket för att jag har fått så svårt och andas, men tänkte att jag skulle prova på det igen nu, för jag tycker verkligen det är jättekul, och det gick jättebra, fick lite svårt å andas från början, men jag körde på och det gick som sagt bra.


Nu ska jag kika på idol.

Sen är det filip och fredrik, och sist ikväll är de finalen av hells kitchen, inte missa.


Kommentarer
Postat av: Roxanna

tack för din kommentar =)

du sa väldigt kloka ord och tack för tipsen! =) jag ska tänka på det du sa! kramar

2008-09-11 @ 22:15:10
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback