Ansökan


Nu har jag ansökt till 12 stycken utbildningar runtom i Sverige, dock samma utbildning överallt.
Får se vart jag kommer in och OM jag kommer in, men det hoppas vi väl på?
Gör mitt bästa i skolan nu, för jag vill verkligen komma in, jag måste.!!

I helgen har vi inte gjort mycket, i fredags satt vi inne och kollade på film tror jag.
Och i lördags var vi hos några kompisar och kollade på tv och spelade kort, jag förlorade ganska mycket haha.
Igår så var jag med mamma på en tillställning som alpnaering hade anordnat,  det var ganska roligt.
Ska till mamma och äta middag på onsdag.


Ne, ska låna Daniels bil och åka iväg å träna lite.
Sista gången sa han, hmm, får se om det blir så? :P

Kommentarer
Postat av: Roxanna

ja preics =) ett rent hem är det bästa som finns =) hehe



hehe okej, jo samma här! kom precis hem från jobebt efter ett 9 timmars pass så jag är ganska seg nu :P

2008-09-15 @ 22:26:37
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: yes det har dom :D

2008-09-15 @ 22:33:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback