Trööttast!!


Har nyss kollat på Greys anatomy, åhh det är så bra, vill bara se mer, en hel vecka till, hur ska jag klara mej...Haha låter som världen går under.
Skulle egentligen ha pluggat idag, jag har dåligt samvete, men har 4 uppgifter kvar att göra det går fort, jag veet. Men om jag gör MINST 2 imorgon då jag kommer hem från jobbet och dom sista, om jag nu inte gör klart alla imorgon på fredag.
Så kan jag börja med det andra arbetet då.

Och det ska jag göra klart  på HÖGST 1 vecka, gärna innan. För då måste jag börja med mitt Stora arbete.
Men just nu håller jag på att somna här.

8-16,40 idag inte så jobbigt.
Imorgon måste jag få ha min sovmorgon, ska kliva upp 10, kanske blir tidigare. Beror på när jag somnar ikväll.
Träning, sen jobb 13,30 - 21,20. På fredag skola, träning, möte, jobb 15 - 19,10.
Ledig lördag och söndag....På lördag ska vi på kalas hos Daniels kompis som fyller år.


Åhh vad jag babblar massa strunt, men de e bara så skönt att skriva av sig, ibland vet man inte vad man ska skriva...Men när det väl kommer ja då blir det en del.


Kommentarer
Postat av: Kickan

SV: Vi kanske åker hem på måndag.. :P



kram!

2008-10-16 @ 00:07:14
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: mums lät gott ;)

2008-10-16 @ 13:38:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback