Innan läggdags

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Trött
Är det nåt du absolut inte äter:  makaronipudding, surströmming
Kläder just nu:  Linne och jeans
Musik just nu: Ingen just nu, rix fm på bussen på väg hem
Vad sa du senast: Det är jag inte alls. Då Daniel hade pratat med pappa och han sa att jag var en surpuppa :P
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60 talet kanske, bra musik och fina bilar.
Längd och vikt:   167 cm, vikten nee de vet ja inte.
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Varm och skönt, men inte för mycket sol, skönt med små varma vindpustar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, musik, dator
Spelar du nåt instrument: Har spelat flöjt och piano
Morgon- eller nattmänniska: Inget av de, kan sova 24/7
Sparare eller slösare: Slösare ut i fingerspetsarna.
Vem är viktigast för dig: Det finns fler än 1.
Bästa film: Grease och dirty dancing.
Tror på liv på andra planeter: Ja de gör jag.
Kommer du ihåg din första kärlek:  Ja.
Har du några homosexuella vänner: Japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det är klart.
Hur många barn har du/vill du ha: Vet inte om jag vill ha barn, men vill jag det så högst 2!
Bio eller promenad: Bio? eller? jag vet inte.
Snarkar du? Nehee, eller kanske ibland, har vaknat av mina egna snarkningar haha.
Rädd för insekter? Jaa, vissa tycker jag e lite töntig då jag hoppar till för minsta lilla sak :P
Äckligaste insekten? Getingar, spindlar.
Bästa bok? Gömda med Liza Marklund
Vad vill du jobba som? Ambulanssköterska
Pizza eller hamburgare? Pizza
Stökigt eller välstädat? Tyvärr är jag e slarvmaja, men tycker mest om då det är välstädat.
Gungar du på stolen? Nepp
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet
Hur många syskon har du? 1 lillasyster, Angelica.
Vad är du mest rädd för? Att förlora någon nära.
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ja, alldeles för mycket.
Gillar du att sjunga? I love it, och det låter inte bra.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Pass! 
Anser du att du är stark? Jajemen!
Brukar du sola? Nej
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten fort.
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe såklart. 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ska inte göra det, gillar bilder :D

2008-10-14 @ 22:24:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Kickan

tjena!



Allt bra med dig??

2008-10-14 @ 23:22:02
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: mikaela

Det är så roligt att läsa listor :)

2008-10-15 @ 12:51:08
URL: http://mikaelarydens.blogg.se/
Postat av: Kickan

SV:



Bara bra med mig också.. men dock inget jobb ännu så det är lite drygt! och less är jag också på att sitta i denna lilla lägenhet!



Hänt något roligt i ösd?

2008-10-15 @ 16:58:17
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback