Frukost


Har nyss ätit frukost, gröt utan mjölk, inte så gott, men det gick ner iallafall.
Ska iväg till skolan snart, pluggade inte igår, men jag satte och gjorde det direkt i förrgår istället.
Så ska göra sista rycket nu, sen ska jag börja på ett annat arbete som handlar om genetik och genteknik, ska bli roligare än det här som jag håller på med nu, kemiska föreningar.



Dagen slutar 19,10 idag. Får se vad som händer efter det, kanske åker och hälsar på någon kompis, eller bara hem och vilar.
Imorgon ska jag på stan kanske leta efter något att ha på mej på kvällen.

Som vanligt har jag inte tid och skriva här, har inte ens packat ner allt jag ska ha med mej, och sitter fortfarande i sovkläderna haha.

Kommentarer
Postat av: Amela

Haha lika vana som jag. Det SISTA jag gör på morgonen innan jag går till skolan är duschar å klär på mig haha...helt bakvänt :P

2008-10-17 @ 15:17:20
URL: http://amav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback