Fredag igen...


Då var det fredag igen, var ju nyss fredag, jag hinner inte med, som vanligt.!

Har haft ett par sköna dagar faktiskt, inte jobbat, sovit ut, sovit för mycket, haft tråkigt, ja sånt där man gör.
Och det har varit så otroligt skönt, jag känner att jag var tvungen att få slappna av från jobbet.
Men nu ska jag till skolan, och på söndag börjar jobbet igen.
Ikväll kommer Amela hem till Östersund så imorgon ska vi nog dricka lite (massa) vin, hihi :)

Jag har jättemycket att göra i skolan, och jag har ångest, men jag fixar det, såklart!







P.S jag ska på arbetsintervju på måndag


Kommentarer
Postat av: Roxanna

naaw vad glad jag blir! =) kul att du läser så ofta!

Jag ska tyvärr bara jobba typ :/ du då? kram!

2008-10-03 @ 10:13:32
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback