Tråkiga rubriker.!


Okeej, jag ska vara ledig imorgon, men ska jobba lör,sön,mån ja och sen till veckan bokar jag ju in varje dag. Så på mån bokar jag in tis osv.
Lite drygt, men man kan ju bestämma ganska bra själv.
På lördag börjar jag 6,40 - 10,30 inte så långa pass, nee men de blir ju ändå lite mer pengar eftersom det är OB
Och på söndag ska jag jobba 8,50 - 14,00 eller om de va 14,10 kommer inte ihåg, haha, men de e ju bara å kolla upp.

Roligt att läsa om mitt jobb??
Nee kan inte tänka mej det, men det händer inget intressant i mitt liv.


I lördags hade jag och min älskling varit tillsammans i 1 år, ett heeelt år, det är sjukt, känns som 5 månader.
Men fler år ska det bli kan jag lova :) Iallafall från min sida, tror att min älskling tycker likadant.


Våren 2009 funderar jag på lite förändringar i mitt liv, för att jag själv ska må bra, för att jag ska göra det jag vill med mitt liv.
Ja mer om det då det börjar närma sig, inte bestämt ännu, men det skulle varit väldigt roligt. Får se vad som händer.
Det är ett litet tag kvar, men tiden går väldigt fort så vi är väl snart där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback