Nyheter


Då är det en ny vecka, förra veckan hade jag ledigt från skolan, och jag pluggade ingenting.
Dålig stil av mej, men jag ska nog ta igen det denna vecka då skolan kör igång igen, idag blir det Samhälle, tycker inte alls om läraren, det känns som han pratar om allt annat än samhälle, men men. Man får göra det bästa av situationen.

Men innan det så ska jag jobba, är lite trött, men det blir nog bättre när jag kommer utanför dörren och får lite kaffe i mej.

Har haft en bra helg, i fredags lagade vi jättegod middag tillsammans med Daniels bror och hans tjej, sen spelade vi lite buzz, och i lördags var vi på halloween fest hos Sandra, det var också roligt.
Igår så städade vi lite, handlade tårtgrejjor eftersom Daniel fyller år på onsdag och några kompisar ska komma ikväll och äta tårta.
Gick och la mej för sent, men jag fastnade för ett spel på datorn. Ikväll blir det inte lika sent iallafall.


Jag tog med mej kameran i lördags för en gångs skull, Men jag tog inte med mej några batterier, och jag kollade inte om de var några batterier innan vi åkte hemifrån heller, så när jag skulle ta kort så var ju batterierna slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback