Ny vecka & Nya tag


Jajemen då är det bara börja igen :)
Idag blir det fullt upp med jobb och skola, ska fortsätta med mänskliga rättigheter, skulle ta med något som vi själva tycker e intressant och viktigt med det idag, har inte hittat något än, men jag tror jag ska ta det att alla människor är lika värde, oavsett ALLT! spelar ingen roll.
Ska leta lite på jobbet också då jag jobbar.
Imorgon var jag tvungen att vara ledig från jobbet eftersom jag har jobbat 6 dagar i rad, men ska ju till skolan iallfall på morgonen.

Sitter och kollar på the voice på kanal 5, dom är ganska roliga dom där.
Nu måste jag borsta mina små tänder, jag måste verkligen till tandläkaren.
Åsså måste jag färga min utväxt, tror jag ska boka tid snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback