Konstigt


Kom hem från jobbet för ett litet tag sen, har ätit lite och nu ska jag iväg och träna.
Efter träningen kommer Daniel och hämtar mej så ska vi åka på affären.
Jag är jättesugen på sushi, var ett tag sen, men det är lön till veckan så då kanske man kan unna sig lite :)

Längtar tills vi ska börja baka, lussebullar, pepparkakor och allt sånt gott som hör julen till.

Ska jobba hela helgen, inte så många timmar, men imorgon blir de 14-17,40 på lör 15,20 - 18 nånting tror jag och sön 8,30 - 11,30 sen blir det några timmar på måndag också.
På tisdag var jag tvungen att vara ledig för då har jag jobbat 1 vecka på rad. Men det gör väl inget med en ledig dag, måste jobba resterande dagar av denna månad sen också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå tack så mkt! ^^

Det kostade 700 kr med håret plus clipsen och det är jääätelätt att få fast det! man syr på clipsen i håret som tar typ en halvtimme och sen är det klart! superlätt och supersnyggt! :)

2008-11-20 @ 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback