Jacka & Julklappar


Jag har köpt en ny jacka idag, jag hade egentligen inte råd. Men det var en tidig julklapp till mej själv, är det okej då?
Jag vill ha en stor röööd stickad halsduk till, skulle vara så mysigt, ska träffa Amela imorgon, ska kolla efter en halsduk då :)
 


Och det här med julklappar då, vet vad jag ska köpa till min lillasyster och till Daniel.

Frågan är bara vad jag ska köpa till mina föräldrar, till Daniels föräldrar och till min farmor...Någon som har förslag, kom gärna med dom i sånnafall.


Imorgon ska jag upp tidigt och tvätta, mellan 7-10 ska kolla om jag kan börja lite tidigare, ska städa samtidigt började lite idag, men hann inte så mycket eftersom jag och Daniel skulle på stan en sväng och sen storhandla, och har inte orkat göra något efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback