Godmorgon :)

Vilken härlig dag.
Fullt med snö ute, jag tycker om snö, måste verkligen köpa mig ett par vinterskor, vill ha dom jag hittade på dinsko jättefina och jättevarma, låter väl bra?
Denna vinter ska vi åka mycket skidor, jag ska lära mig ordentligt, och det ska inte ta 1,5 timme som förra året att komma ner för backen haha.




Nu ska jag snart till skolan, träning och jobb. Ikväll får vi se vad som händer, har ju sovmorgon imorgon iallafall, skönt.
Jag tycker om fredagar, onsdagar tror jag att jag tycker minst om, men idag känns som det är min favoritdag, iallafall denna vecka.
Det lär ju ändras till nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Ammii

Oj, har du snö :S vart bor du?! :P















KRAM/AMMII

2008-11-21 @ 10:53:23
URL: http://ammii.webblogg.se/
Postat av: diana

Välkommen till min blogg där jag

skriver om mitt liv som ung, nygift

juridikstudent! Här kommer jag att

skriva om mitt liv, mode, många

resor, mina älsklingar, inredning,

vardagslyx och mycket mer! Har

jobbat extra som make up artist

på filminspelningar samt

manikyrist, så jag kommer med

många tips! Fin blogg du har, ska vi följa varandras via bloggkoll?

2008-11-21 @ 11:27:59
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback