Massage


Sista dagen på helgen.
Och den här helgen har verkligen bara sprungit iväg.

I fredags satt vi bara hemma och kollade på Talang, igår var vi på stan.
Hittade en jättefin tröja som min älskling köpte till mej :)
Och på kvällen var det fest, hade kul på förfesten men inte på krogen, var inte på krogen så länge.

Idag har jag varit hos mamma och ätit middag, det var ett tag sen så det var trevligt.
Imorgon ska jag till jobbet igen, och på eftermiddagen ska jag på massage.
Ska bli så jäkla skönt.

Såg att metropolen (sjukgymnaster) hade ringt till mej i fredags, så jag ska ringa dit imorgon och kolla om jag kan få en tid, har stått på väntelista sen i december.
Har ont i huvudet och nacken nästan varje dag så jag måste börja gå hos en sjukgymnast igen.

image139


Ska sätta mej och spela bilar nu, lånade det av Angelica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback