Grillning


 Sötste grillen ;)

På lördag blir det nog att grilla hos Anita på frösön, Maddes syster.
Madde kommer ju hem från Oskarshamn imorgon, roligt tycker jag :)



Var hos sjukgymnasten idag, känns bra å äntligen få en tid, dock fick jag komma in 20 minuter försent så jag kom tillbaka sent till jobbet också.
Tycker sånt är pinsamt, kände mej stressad och kunde inte riktigt slappna av, men de gick över efter en stund.
Min fadder tycker jag e redo för det första testet nu, ska säga till om det på måndag så de blir väl någon gång nästa vecka.

Har nyss ätit middag, idag blev det sallad...Orkar inte ställa sej å laga nåt varmt då det är så varmt ute.
Ska snart ut igen i solen, så underbart, ska bara vänta på att älsklingen blir klar i duschen.

image123

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar lätt?? Gå in på min blogg och kolla senaste inlägget då! =)

Lycka till!

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-29 @ 18:20:14
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-29 @ 18:28:27
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback