En dag :)


Ännu en dag har gått förbi, jättefort har det gått.
Går verkligen jättebra på jobbet också, har börjat prata och söka själv nu.
Man hittar ju inte allting men tur att man har någon bredvid sig hela tiden, så att den personen kan hjälpa till i sånnafall.

Imorgon ska jag åka med Daniel tills han jobb, sen ska jag gå ner till jobbet och efter jobbet ska jag cykla hem till torvalla, måste ju ta hit cykeln nu, för på torsdag ska dom rensa bland alla cyklar hos pappa.
Plus att jag tänkte börja cykla fram och tillbaka till jobbet...Hmm, får se hur det går haha. Nee men man ska ju tro på sig själv så det kommer nog gå bra.

image141





Har nyss ätit middag, blev sen middag idag.
Var tvungen och handla, kycklingburgare blev det, gott gott :)

Nu ska jag fortsätta med mitt nya tidsfördriv.
Vetgirig.nu frågesport på internet.


Åker till Umeå och hälsar på Amela nästa torsdag, äntligen, ska bli skönt å komma bort lite härifrån också.
Sen tar vi bilen hemåt på lördag.
Åsså e de bara 1 månad kvar tills jag och älsklingen åker på semester.


Umeå, Stockholm, Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback