Brev


Fick brev av chefen i Lit där jag ska jobba i sommar i fredags.
Var och hämtade det hos pappa idag. Dom tyckte att jag kunde börja jobba redan nu i Maj, så på onsdag ska jag börja där :)
Känns bra, slippa gå hemma på dagarna.

Så otroligt tråkigt, försöker fördriva dagarna så gott det går.
Ibland går de bra, och ibland mindre bra

Pappa ska låna min bil imorgon, så jag ska ta cykeln från stan och hit.
Skulle ju gjort det i fredags egentligen, men det blev så stressigt.
Hela den här veckan som har varit har varit konstig, ingen ordning alls.

Måste leta några tofflor som jag kan ha inne då jag ska jobba i Lit också.
Men det ska väl inte vara några problem å hitta billiga sånna.

Nu ska jag bara vänta på att filmen på 3an tar slut, sen ska vi lägga oss.
Godnatt.

image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback