äntligen helg!


Skönt med helg :)
Får jag ha min älskling för mej själv igen haha, nee då.


Ska snart in till stan å träffa Mia och Madde, om 1 timme ungefär.
Sen kanske jag ska iväg å träna.
Skulle gjort det igår, men hade så otroligt ont i magen,  höll på å svimma på jobbet.


Igår kväll kom Sandra hem från Turkiet, jag och Therese hade inget å göra så vi åkte ut å träffade henne.
Lite brun hade hon allt blivit iallafall.


Försökte fixa om min design igår, Daniel satt i över 1 timme, åsså gick det inte :(


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det går segt här på blogg.se nu har jag märkt. Vill också ändra lite, men det går inte. Har väl med flytten att göra!

2008-05-16 @ 10:49:22
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback