Vaken


Ja jag är vaken redan, eller Daniel gick ju upp klockan 6,15 så då klev jag också upp.
Är trött men kan inte sova, känns konstigt.
Daniel har ju fått jobb på Bilbolaget nu så de e jättekul för honom.
Ska väl kanske försöka lägga mej å sova igen, klockan e så lite och jag har absolut ingenting å göra uppe såhär tidigt.

Bilen har gått sönder också, de e bara en slang som ska bytas, men har man inte så mycket pengar så e de ju surt, eller ja de e ju surt ändå.
Skulle ta startkablar från min bil till Therese igår för hennes batteri va slut, å då går min kylarslang sönder och de sprutar glykol överallt.
Ska åka å köpa en ny idag då Daniel har slutat.

Nee undra om man ska lägga sej en sväng till i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback