Kent


Idag mår jag verkligen som jag förtjänar, usch, bussen går om 20 minuter till jobbet.
Tur att jag bara ska jobba 4 timmar, annars hade jag dött. Måste gå in på Ok/q8 och köpa nåt å äta, finns inget gott här haha.

Har vääärldens bästa pojkvän, ringde inatt när jag ville hem, men då ville han inte hämta mej. För han skulle upp tidigt å jobba å så. Men sen efter några minuter så får jag ett sms "Vart ska jag hämta dig då, puss"
Åhh, så kom han å hämtade mej, jag hade ju lika gärna kunnat tagit nattbussen.
Men de va väääldigt snällt.

Ikväll spelar Kent på yran, jag har inte bestämt mej ännu om jag ska gå in eller inte. Skulle vara jävligt kul å stå längst fram, men man hör ju ändå lika bra utanför
Ja det visar sig.

Då Älsklingen slutar ska vi ner på stan och kolla....Kanske köpa nånting hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback