Bestämt


Har bestämt nu att vi ska göra oss av med katterna.
Dels för att dom kostar oss ganska mycket varje månad, och för att det ska bli renare och fräschare här.
Och jag vill ha nya sånadär skinnmöbler till köket, och katterna är där och klöser på en gång.
Åsså för att jag egentligen inte tål dom så bra.
Har fått svårare och andas och så, orkar knappt cykla till stan förens jag är halvdöd känns det som, har aldrig haft så förrut.

Några kanske tycker vi är dumma, men man måste ju göra som man känner.
Skulle vara mycket bättre för dom om dom fick komma till en gård där dom kan vara ute i gräset och leka av sej istället.
Man märker varje gång man öppnar dörren så är dom där och vill gå ut.
Ja nog om detta.




Idag vet jag inte vad som händer, så tråkigt å inte göra något på dagarna.
Åsså är de sommar och då har dom bara träningspass på kvällen också, å jag orkar inte gå på bandet eller nåt sånt där haha.
Får se kanske tar en cykeltur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback