Träning


Blev ingen träning idag, Mia ringde och frågade om vi skulle gå på stan istället. Tyckte det lät roligare, hade ingen motivation heller, fanns inget pass å gå på å jag vill helst gå på pass.
Men imorgon ska jag iväg iallafall.
Skulle få lite pengar av pappa också så jag kan köpa ett träningskort, hade ändå tänkt å göra det förr eller senare.

Har åkt runt halva stan och letat guitar hero 3 och spel till PS2.
Någon gitarr hittade vi inte, men lånade en gitarr av Therese och köpte spelet, ska köpa gitarren senare.
Och någon gång då jag får pengar ska jag köpa en dansmatta för jag tycker de e sååå kul.


image96      image97


Ska sätta mej och spela lite nu, sen kommer Sandra förhoppningsvis hit och färgar mitt hår...Spännande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback