Sjukling..


Ja jag har lyckats gått och blivit sjuk.
Var ju å festade lite igår, hade inte speciellt kul.
Men iallafall, hostade nästan hela kvällen, sen blev jag jättehes.
Nu har jag jätteont i halsen, hostar och ont i hela kroppen.

Känns inte som om ja kommer kunna jobba imorgon.
Inte så kul, ser ju inte så bra ut att man e sjuk 3e  veckan på nya jobbet, men är helt slut i kroppen...Åsså vill ja ju inte smitta dom andra förståss :P
Men ska ringa å prata med min chef imorgon å säga hur det är, hon lär ju höra att jag e sjuk också så jag får fortsätta jobba där.

Ska sätta mej å kika klart på miami ink nu sen e de singin bee, även fast det inte är så jättebra, men måste kolla ändå..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback