Konstigt


Hmm, har inte haft någon lust å skriva här.
Har hänt lite konstiga saker dom sista dagarna.

Fick veta idag att jag bara kommer jobba 2 dagar i veckan framöver, känns ju lite konstigt...Tjänar mer på att vara hemma och inte jobba alls och få pengar från alfa-kassan.
Jag överväger nästan det alterntivet, får se hur det går nästa vecka.

Var ju på intervju häromdagen också, dom skulle höra av sig på måndag eller tisdag, det bästa är ju om jag får det jobbet. Det är ju heltid hela tiden och där behöver jag ju inte oroa mej om att inte få jobba.


En lugn helg, skönt. Ikväll har vi bara varit ute och åkt lite, var och kollde på ljusspelet på rådhuset. Riktigt häftigt.
Var och hälsade på Sandra i typ 10 minuter också, där satt dom och drack men det hade inte vi någon lust med.
Imorgon ska vi åka till mamma och hälsa på, sen på kvällen får vi se vad som händer.
Ska sova läänge imorgon iallafall, skönt å inte vakna upp bakis.

Längtar fortfarande till sommaren, kommer tjata om de typ jämt :P
3 veckor kvar tills jag fyller år idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback