Försökte


Försökte uppdatera min blogg flera gånger igår, men det gick inte så bra. Stog att webbsidan inte kunde visas å massa sånt där.


Jag trodde ju inte ja skulle få de där jobbet jag va på intervju på förra veckan, men igår så ringde hon och sa att jag fick det, känns hur bra som helst :)
Ska på infoträff där imorron, ska försöka hinna åka ut till nolia mässan på frösön också, har tjatat med mej Daniel att vi ska dit.
Och på måndag börjar jag.

Ska försöka ta mej till Sthlm nångång inom en snar framtid tänkte jag också, denna helg eller nästa, beroende på hur mycket pengar jag får.
Och sista helgen i mars så ska vi till Umeå :)


Ska iväg å träna snart, mitt favoritpass, challange, hur kul som helst, och hur jobbigt som helst, cirkelträning kan man väl kalla det också.
Förrut älskade jag step men jag får ju svårt å andas på en gång så då är nåt som man blandar styrka och kondition med bättre för mej känner jag.

Ska kika klart på våra bästa år nu, sen ska ja till pappa och kolla posten sen träning.
Måste handla mat också, finns typ soppa här och det tycker ja ens inte om, men pappa skulle sätta in lite pengar åt mej så jag kan köpa lite mat.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad är det för nytt jobb du fått? Kram

2008-02-20 @ 10:57:42
URL: http://www.puppjennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback