One tree hill


Nu har mitt favoritprogram uppehåll fram till 5e januari, då kommer avsnitt 13 på säsong 6 ut.
Jag har kollat nästan varje dag om dom lagt ut det, men nu såg jag att det var någon som hade skrivit att det inte kommer komma ut förens 5e januari.


Jag har beställt ett par skor, från hm.se det var halva priset, och jag har faktiskt kikat på dom sen dom kom i butik.
Så nu då jag såg att det var halva priset så var det ju ännu bättre. :)



Vi håller på å gör lussebullar, ska kolla om dom jäst klart nu.
Sen ska vi kika på wallander.

Kommentarer
Postat av: Roxanna

naaw vilken gullig kommentar! =) tack sötnos! Och jag kommer fortsätta blogga ett tag iaf!:D

2008-12-15 @ 01:23:40
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback